Familjen är mig kär.

Nu har två veckor gått av de sex som jag ska vara här. Snabbt går det och varje dag är inte den andra lik, det är det som är själva tjusningen.

I helgen får man finfrämmat i form av päronen. Underbart! Nästa gång vi ses är det juni och det är allt för långt tills dess.

Som jag nämnt tidigare så är familjen prio ett. Jag känner mig som världens mest lyckligast lottad med den familj jag har. Den är stor och kärleksfull. Den är inte som alla andra, och det är själva charmen. Föräldrarna och så Stefan min lillebror som man allt för ofta glömmer av faktiskt är 18 år, endast ett år yngre än jag själv men som man ändå ser på som om han fortfarande var åtta.

Faster Britt är one of a kind. Britt är som storasystern som man aldrig haft. Den starkare, tuffare och kunnigare versionen av mig själv. Vackra Britt ska vara stolt för mycket.

 

 

 

Leave a comment

Filed under Okategoriserade

Leave a comment